вівторок, 29 січня 2013 р.

ГЕРТРУДА СТАЙН. Якби я розповіла це йому. Кінчений портрет Пікассо





Якби я розповіла це йому чи сподобалось би це йому. Чи сподобалось би це йому, якби я розповіла це йому. Чи сподобалось би це йому чи наполеон чи Наполеон чи б йому це сподобалось.
Якби наполеон якби я розповіла це йому якби Наполеон
чи сподобалось би це йому йому якби я розповіла це йому якби Наполеон.
Чи сподобалось би це йому якщо Наполеон якби наполеон якби я розповіла йому. Якби я розповіла це йому якби наполеон якщо Наполеон якби я розповіла це йому. якби я розповіла це йому чи сподобалось би це йому.
Тепер
Не зараз
І тепер
Зараз
Прям як королі
із повним чуттям цього
точнісінько як королі
так благають як повно як на теє
точно або як королі
жалюзі зачинені і відчинені так як роблять королеви. жалюзі зачинені і жалюзі і як жалюзі зачинені і жалюзі і так і так жалюзі і так жалюзі зачинені і так жалюзі зачинені і жалюзі і так і так жалюзі зачинені і так і ще так і ще так і так і так і ще так.
Точно схоже до точно схожого точно схоже так точно як схоже точно як схоже точно схоже точне у схожості точно схоже точне і схоже
тепер живо повторіть все
тепер живо повторіть все
тепер живо повторіть все
утримуйтесь і чуйте, живо повторіть все
я суджу суддю
як схожого на нього
хто приходить першим. Наполеон перший.
хто приходить ще йде йде ще хто там йде вони йдуть вони ділять хто ділить все все є як все як ще і ще
зараз зустрітись зараз зустрітись
тепер і тепер і зустрітись і зустріч
хто прийшов першим наполеоном спершу
хто прийшов першим Наполеон перший
Нині
Точно чи вони роблять це
перше точно
точно чи вони роблять і це
перше точно
і перше точно
точно чи вони роблять це
і перше точно і точно
і чи вони роблять це
спершу точно і перше точно і чи вони роблять це
перше точно
і чи вони роблять це
перше точно
спершу точно
нині
як нині
як на нині
він він він він і він і він і він і і він і він і він і і як і як він і як він і він. він є і як він є він є і віе є віе є і як він і він і як він є і він і він і і він і він
мо курлі ухопили мо курлі цитувать цитуєме
як нині
як точно
як потяги
мають потяги
мають потяги
як потяги
як потяги
нині
пропорції
нині
як пропорції як нині
Батько і далі
був король чи місце
далі чи чи
було те було те було те що було те було те що було те те було т
чи і те
як навіть кажуть
одне.
я кладу. два.
я кладу.
три.
земля.
три.
земля.
три.
земля.
два.
я кладу.
два.
я кладу.
одне.
я кладу.
два.
я кладу.
як це
вони не можуть
нота
вони не можуть
плисти
вони не можуть
вони радіють
вони не можуть
вони як значить
міраклю гра
добра
так само як
так або як нині
Дозвольте нагадати чому історія вчить. історія вчить.

Немає коментарів:

Дописати коментар